۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

توصیه علمی !!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام به روی بچه های گلم (آخ یادش بخیر آقای حکایتی)اوسا بابای خودمون!!!!!!!!!!!!!!
سلام به خودم به دلم وبه هرکی مثل من کم بهش سلام می کنن
امروز خدارا شکر خیلی بهترم چرا ؟بابا معلومه خوب به یه نتایجی رسیدم:

نه فکر بد نکنین اون کسی که دیروز حرفشو زدم هنوزم همونطوره خوب من فرق کردم  یعنی می خوام فرق کنم زوریه !!!
چرا که نه من به خودم که میتونم زور بگم. به یه نتایجی رسیدم فکر کردم :
                                                                
                                                   اگه کسی منو دوست نداره ارزش عشقه منم نداره دیگه

یعنی اینو به دلم گفتم که خرش کنم دعا کنید خر  بشه  ولی واقعآ حالا که اون منو نمیخواد من چرا اونو بخوام.
کاش دلم اینو می فهمید
همه میگن باید یکیو جایگزین کنی اما آخه کیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱ نظر:

من گفت...

کیو کیو، بنگ بنگ P: