۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

اینترنت خانم یا آقا؟؟؟؟

بعضی میگن محبت ماله خانوماست وسختی و خشونت مال آقایون واقعآ کدومه ؟؟
من میگم هردوش و هیچ کدوم 
میدونی می خوام یه اعترافی کنم که همه آقایون می شن دشمنم ولی حقیقت تلخه و البته سختی مال مرد اصلآچرا میگن مرد باش وقتی میخوان حقیقت گفته بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بگذریم اون اعترافه اینه :آقایون تا آخره عمره بچند مردانگیشونم رو بچگیشونه اما یه حسن دارن میمیرن برای محبت (از نوع واقعیا) اگه محبت دیدن خر نباشن تا آخره عمر گیرن اما خانوما استاد جذبه محبتن اما بعدش؟! وای!!!!!!!!! راحت میگذرن
حالا خدایی یه خانمه مرد می خوام بگه دیرتر از آقایون از محبت میگذرن
حالااین اینترنت که هم جذب محبت داره هم توزیع محبت خانوم یاآقا؟

۳ نظر:

پریزاد گفت...

خوب از نظر من تعین جنسیت اینترنت بستگی به کاربش داره ... اینترنت به نوعی عشق دوم منه پس مرده !!
اما راستش دلیل این همه ناراحتی و اصرار شما رو نمی فهمم ...
راستی من از اون نوع خانوما نیستم ... نمیدونم خوبه یا بد ... خیلی جاها به دردم خورده ، خیلی جاها چوبشو خوردم ، با این حال دو راه دارید یا ادامه بدید یا ولش کنید !

avalam:D گفت...

vali marda khoob baladan yekio gereftare mohabat bokonan va vaghti gereftaresh kardan kheili rahat bezarandesh kenar...!

افشین گفت...

باور کن خودمم موندم چرا اینقدر اصرار دارم