۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

10

نمی دونم دقیقآ چند روزه ننوشتم نمی دونم چرا ننوشتم !
  ولی میدونم امشب اومدم که بنویسم اما چی از آب در می یاد خدا میدونه جدآ جالبه یه موقعی نمیدونم چی میخوام بگم ولی حرف میزنم یه وقتایی نمی دونم چمه و نظرات علمی صادر میکنم و اخیرآ که نمیدوم چی میخوام بنویسم و می نویسم عجب موجود خارق العاده ایم     من !!!
امتحان با تقلب دیده بودم نوشتن اونم اینجا با تقلب ؟!
اینم از هنرهای من داشتم با سمیرا حرف میزدم البته از طریق تکنولوجی!!!!!
گفت : سال قبلو با امسالت مقایسه کن ببین چه چیزی میخواستی که حالا داریش و کدومشو نداری یهو یه جرقه تو مخم خورد یادم اومد که یه دفتر دارم مال دوران مهدم همون دوران باستان! یادمه اون وقت من میگفتم و معلمه اون موقمون بهش میگفتیم خاله مینوشت تو همین فکر بودم که سمیرا گفت یکی از اونا رو بنویسم :
تاریخ 65/7/16
دیشب مهمون داشتیم من به مامان کمک کردم شیتونیم نکردم تازه مهمونارم اذیت نکردم اما اینا خیلی بدن برام کادو نیوردن آخه خوب تولدم بود دبشبیه (البته مربوط به یه هفته قبله) فقط افسانه(خواهرم) شیتونی کرد من هرکاری مامانم گفت کردم آشغالارم بردم بیرون تازه شامم خوردم اما افسانه بدش شیشه حیاطو شکست (البته بیچاره اون نشکست خودم بودم) بدشم بابام دواش نکرد گفت گنا داره همین خوب دیگه خسته شدم حالشو ندارم میخام برم بازی
                                                                                              نوشته خاله مریم
یادش بخیر خیلی خوب بود اون دوران منم خیلی شیتون بودم یادمه یه بار با یکی از دوستام همه ی مهدو توی خونه حبس کردیم و رفتیم سرسره بازی !
راستی خیلی نوشتما اینم به خاطره فکره سمیراست که البته الانم نقشه مشوق داره آخه داریم چت میکنیم  به هرحال اینم از امشب شدم مثل این بابا بزرگا که با خاطراتشون حال میکنن :))
راستی توجه کردین من از حرف سوم الفبا استفاده نمیکنم آخه نمیدونم چرا تو keyboard من اینجوری (÷) میزنه مهندس !!! سلمانم حالیش نشد چه کنم جالبه نه به اون وقت که نمیدونستم چی بگم نه به حالا که ول کن نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱۶ نظر:

Unknown گفت...

بابا بزرگ عجب پیش نهاد توپی بهت دادما! خیلی خاطره جالبی بود... کلی باهاش شادی کردم :دی
خیلی دلم سوخت که کادو گیرت نیومد تازه شب تولد مجبور شدی آشغال ببری دم در :)) =))

ساسوشا گفت...

چه بچه ی فرزی !
آفرین بر شما

شيما گفت...

یه سوال داشتم.
شما احیانا اصیلتتون آبادانی نیست؟

سلمان گفت...

خب یه بار همه ی کلیدهای کیبوردت رو امتحان کن نا پیداش کنن!
یعنی واقعا انتظار داری "پ" رو هم من برات پیدا کنم؟!
واقعا که! :دی

ناشناس گفت...

پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ
هدف فقط فخر فروشی و پزززززززز بود ! :دی
پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ

شهریار گفت...

ضمن ابراز موافقت با کامنت بالایی:

پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ

بابا این که افشین خان خودمونه!

پس تو از بچگی شر بودی!

شهریار گفت...

والا شما دوران دانشجویی هم یه کارایی تو مایه های حبس دوستان انجام میدادی! یادته با فندک گاز با سلمان چیکار میکردی؟!

Unknown گفت...

راستی از این به بعد یادت باشه باید بنویسی " شیطون" نه "شیتون" :دی
هه هه

راستی اون ناشناس پزو هم خودم بودما!!!
مرسی از شهریار بابت همکاری در پپپپپز دادن :دی :پرانتز
و ختم کلام اینکه: پ پ پ پ پ پ پ پ

ايوب گفت...

پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ
اين از پ
اما جالب بود

Morteza گفت...

نوستالژی دوران کودکی رو با هیچی عوض نمی کنم ... خوش به حالت یک یادگاری داری از اون دوران

مرجان گفت...

چه خاله توپي داشتي
(توجه كردي كه جمله من هم پ داشت!)
دكمه ژ رو بزن ببين پ نميزنه؟!
به قول بچه هاي وبلاگ من اگه خدا بودم"
من اگه خدا بدم اول تمرين گژپچ ميكردم بعدا كتاب صادر ميكردم"

افشین گفت...

خودشه پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پیدا شد مرسی مرجان

مرجان گفت...

اومدم بگم چرا ديگه نمينويسي ديدم پ رو پيدا كردي
كلي خوش خوشانمان شد
بنويس ديگه

Unknown گفت...

پس چرا پست جدید نمیزاری...؟

دانشجو گفت...

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های آزاد تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

Morteza گفت...

آپ نمي كني افشين؟